پاورپوینت کارگاه آموزشی متدولوژي‌هاي مهندسي مجدد كسب و كار(حرفه)

دسته بندي : عمومی » کنکور
دانلود پاورپوینت با موضوع کارگاه آموزشی متدولوژي‌هاي مهندسي مجدد كسب و كار(حرفه) ،
فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 186

بخشی از متن پاورپوینت:
طراحي دوباره فرآيندها كاري است تيمي كه بر اساس سوابق قبلي و نمونه‌هاي عملي موفق و متدها شكل مي‌گيرد كه در اين راه اصولا" بهترين و مهمترين ابزار،‌ انتخاب متدولوژي مناسب است.
متدولوژي گام به گام تيم پياده سازي را براي اجراي پروژه راهنمايي مي كند تا حركت به سوي هدف به صورت ساختارمندتري صورت گيرد.
 در ادامه متدولوژي‌هاي موجود براي مهندسي مجدد معرفي و دسته‌بندي مي‌شوند و  روش مهندسي مجدد شارپ و مك درموت به عنوان متدولوژي اصلي مدنظر قرار مي‌گیرد.
چيستي متدولوژي BPR و دلايل نياز به آن
متدولوژي را مي‌توان مجموعه‌اي ساختار يافته از اصول يا خطوط راهنما دانست كه تحليل‌گر را قادر مي‌سازد تا روش‌هايي را براي كاستن مشكلات استنتاج كند. متدولوژي مهندسي مجدد عبارتست از «يك مجموعه هماهنگ و سازگار از تكنيكها و خطوط راهنما كه فرد را قادر به سازماندهي مجدد فعاليتها و فرآيندهاي كسب و كار يك سازمان مي‌سازد.
3
اجراي پروژه مهندسي مجدد، نيازمند ارزيابي مجدد و بنيادين عمليات كسب و كار است، و تركيب پيچيده‌اي از فعاليتها را در بر مي‌گيرد. براي هماهنگي بين اين فعاليتها به متدولوژي نياز است تا چارچوب مستحكمي را براي اجراي پروژه مهندسي مجدد فراهم آيد. براي اجراي پروژه‌هاي مهندسي مجدد متدولوژي واحدي وجود ندارد و شركتهاي مختلف از متدولوژيهاي خاص خود استفاده مي‌كنند. كه عمدتا برگرفته از متدولوژيهاي عمومي اجراي اين پروژه‌ها مي‌باشد.
دسته بندی: عمومی » کنکور

تعداد مشاهده: 1243 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 186

حجم فایل:7,470 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 186 اسلاید، قابل ویرایش.