پاورپوینت طبقه بندي عمليات در بودجه ايران

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود پاورپوینت با موضوع طبقه بندي عمليات در بودجه ايران،
در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
طبقه بندي عمليات در بودجه ايران طبقه بندي عمليات در كشور ما از سال 1343  پس از به وجود آمدن بودجه برنامه اي و عملياتي مرسوم شده و در حال حاضر  كليه جوانبي كه بايد در يك طبقه بندي عملياتي رعايت  شود مورد  توجه قرار گرفته است. اصول اساسي طبقه بندي  عمليات در بودجه  ايران به شرح زير است: طبقه بندي عمليات  در بودجه  فقط در برگيرنده آن دسته از وظايف و عمليات و اعتبارات دولت است  كه به طور مستقيم يا غير مستقيم  توسط وزارتخانه ها و موسسات دولتي انجام ساير موسسات جدا از اين طبقه بندي در بودجه  منعكس مي شوند. طبقه بندي عمليات در بودجه ايران
طبقه بندي عمليات در كشور ما از سال 1343  پس از به وجود آمدن بودجه برنامه اي و عملياتي مرسوم شده و در حال حاضر  كليه جوانبي كه بايد در يك طبقه بندي عملياتي رعايت  شود مورد  توجه قرار گرفته است. اصول اساسي طبقه بندي  عمليات در بودجه  ايران به شرح زير است:
طبقه بندي عمليات  در بودجه  فقط در برگيرنده آن دسته از وظايف و عمليات و اعتبارات دولت است  كه به طور مستقيم يا غير مستقيم  توسط وزارتخانه ها و موسسات دولتي انجام ساير موسسات جدا از اين طبقه بندي در بودجه  منعكس مي شوند.
و . . . 
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 1486 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:451 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش